Pravila in pogoji poslovanja

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Pravila in pogoji poslovanja s podjetjem MERELA d.o.o.. (v nadaljevanju: Pravila) ter se z njimi strinja. Pravila se lahko spremenijo brez vnaprejšnje napovedi, zato kupcem, ki se vračajo na spletne strani svetujemo, da jih pred vsakokratnim nakupom preberejo.

Oddano naročilo preko spleta zavezuje podjetje naročniku izdati predračun in po prejemu plačila, v roku 2 (dveh) dni odposlati kupcu kupljeno blago. V kolikor prodajalec blaga nima na zalogi se zavezuje kupljeno blago dobaviti najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni.

NAJEMNINA

Podjetje za blago izdano v najem z najemojemalcem sklene pogodbo in zaračuna varščino v višini 40% vrednosti blaga, ki je predmet te pogodbe.

CENE

Cene so izražene v EVRIH. DDV je v ceno že vključen. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko pa je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenija ali dostavni distributer po njihovem veljavnem ceniku.

NAKUPNA POGODBA

Nakupna pogodba se hrani na sedežu podjetja MERELA d.o.o., LONČARSKA STEZA 6, 1000 LJUBLJANA
Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

PREKLIC NAROČILA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom.
V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov MERELA d.o.o. LONČARSKA STEZA 6,1000 LJUBLJANA.
Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh preko poštne nakaznice ali na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pošljite mail na info@invalidskivozicek.si.
Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika ter je bilo prilagojeno njihovim osebnim potrebam ter zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame v skladišču Dunajska 129, 1000 LJUBLJANA v roku 3 mesecev.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti info@invalidskivozicek.si
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. (To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem). Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.